Satış Sonrası Hizmet Yönetimi

Hizmet ağınızın tamamını tek sistem üzerinde yönetin.
Dijital dönüşümde profesyonel hizmetle tanışın.

Demo talebi ve ayrıntılı bilgi için bizimle iletişime geçin.

CallDesk – Satış Sonrası Hizmet Yönetimi

CallDesk, tüketici ürünleri konusunda hizmet veren firmaların servis hizmetleri için ortaklık yaptığı firmaları ve saha servis ekiplerini yönetebilmelerini sağlarken firmalara servis süreçlerinde tam otomasyon sağlıyor.

Faydaları Nelerdir?

Satış sonrası servis süreçleri, müşteri memnuniyeti için en kritik konulardan. Servis konusunda ortaklık yaptığınız firmaların yönetimi de bu nedenle firmalar için önemli konulardan. CallDesk bu süreci yönetebilmenizin yanında, size birçok fayda da sağlıyor.

Fonksiyonları Nelerdir?

Hem servis noktalarında hem de mobil servis ekipleri tarafından kullanılabilen CallDesk, farklı kullanımlarda çeşitli fonksiyonları sayesinde satış sonrası servis süreçlerinin yönetimini kolaylaştırıyor.

Detay Özellikler

Temel özelliklerinin yanında, ek özellikleri ile de servis iş ortaklarınızı ve saha servis ekiplerinizi yönetmeniz için ideal çözüm CallDesk…

Doküman Merkezi

CallDesk hakkında daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız.