Univera Logo





  • Başarı Hikayeleri - HENKEL

    Panorama EnRoute programımızla ilgili deneyimlerini bizimle paylaşan Henkel ekibine teşekkür ederiz. Bir yılı aşkın süredir birlikte çalıştığımız Henkel ile iş birliğimizin uzun yıllar devam etmesini diliyoruz.

    Detaylı Bilgi
  • Univera artık Param Çatısı Altında!

    Univera ve Univis olarak Param ailesine dahil olduk. Bu sayede Param'ın uzmanlık alanı olan finansal teknolojilerden yararlanarak müşterilerimize uçtan uca ekonomik ve bütünleşik hizmetler sağlayabileceğiz. 

    Detaylı Bilgi
  • Kare Kod Uygulamasında Geri Sayım Başladı!

    Elektronik belgelerde kare kod kullanımı Eylül 2023 itibariyle zorunludur! Kare kod uygulaması için Panorama P8'e geçilmesi gerekmektedir.

    Detaylı Bilgi
  • 5. Ağır Vasıta, Treyler Zirvesi Etkinliğinde Dijital Çözümlerimizi tanıttık

    Sektör temsilcileri ile bir araya geldiğimiz etkinlikte uçtan uca sunduğumuz dijital çözümlerimizi tanıtarak, firmalara sağladığımız avantajlardan bahsettik.

    Detaylı Bilgi
  • Zebra Türkiye MAGGIC RPS 2023 Etkinliğinde Ödül Aldık!

    Connect teması ile 4 yıl aradan sonra gerçekleşen bu etkinlikte ISV Of The Years ödülünü almaktan mutluluk duyuyoruz.

    Detaylı Bilgi
  • Mey-Diageo, saha satış otomasyonunda yoluna Panorama ile devam ediyor.

    Mey-Diageo, Panorama ile tüm saha satış ekibini mobilize duruma getirerek, bilgiye anlık ve hızlı erişimini kolayca sağlamaktadır.

    Detaylı Bilgi
  • E-Dönüşüm'de en yenilikçi çözümler yine Univera'dan..!

    Inovatif bilişim çözümleriyle yıllardır birçok büyük kurumsal şirkete hizmet veren Univera;
    E-Dönüşüm çözümlerinde de Uni-Dox ile yanınızda...

    Detaylı Bilgi
  • Doğan Trend'in Satış ve Servis Yönetiminde Tercihi: Panorama

    Suzuki, MG, Piaggio ve Vespa gibi markaların distribütörlüğünü yöneten Doğan Trend'in tercihi Panorama oldu.

    Detaylı Bilgi
  • Varuna ile Saha Servis Yönetiminde Başka Bir Boyut

    Yeni nesil iş çözümleri platformumuz Varuna'yı keşfedin.

    Detaylı Bilgi

Uçtan Uca Çözüm

Satış, lojistik ve servis konularındaki iş süreçlerinin dijitalleşmesinde gerekli olan yazılım, donanım, danışmanlık, insan kaynağı ve destek hizmetleri gibi tüm bileşenleri, müşterilerimize projelendirerek sunuyoruz. Komple çözüm yaklaşımımız sayesinde, müşterilerimizin projede ihtiyaç duyduğu tüm hizmetleri karşılayarak, dijitalleşme süreçlerini kolaylaştırıyoruz.

Proje Yaklaşımı

Müşteri ihtiyaç analizi ile başlayan proje sürecimizi çözümün müşteride aktif kullanımı ve sonrasındaki geliştirme ve destek hizmetleri ile sürdürmekteyiz. Bu proje yaklaşımı ile projenin öncesi, sırası ve sonrasındaki tüm aşamalarda müşterilerimizin yanında yer alıyoruz.

Paket Çözümler

Yıllardır kazandığımız tecrübelerimiz ile geliştirdiğimiz paket çözümler sayesinde, sektörlerin ihtiyacına en uygun ve kapsamlı hizmeti veriyoruz. Paket çözümlerimiz, versiyon geçişleri ile zenginleşirken, müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre de şekilleniyor.

Müşteri Odaklılık

Koşulsuz müşteri memnuniyeti, hızlı geri-dönüş ve uygulamanın sürekliliği ilkelerimiz sayesinde müşterilerimiz ile uzun süreli ilişki içinde olmayı başarıyoruz.

Teknoloji ve Ar-Ge

Univera Center’da bulunan Ar-Ge merkezimiz, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın Yerinde Ar-Ge merkezleri arasında yer alıyor. Kurumlar için sunduğumuz teknolojik çözümleri Yerinde Ar-Ge merkezimizde geliştiriyor, müşterilerimize konusunda en iyi çözüm ortakları ile entegre çalışan yetenekli yazılımlar sunuyoruz.

Teknik Destek

Etkin bir BT çözümünün anahtarının hızlı ve geniş kapsamlı destek olduğunu biliyoruz. İstanbul ve İzmir’deki uzman teknik servislerimiz gerek yazılım gerek donanım konularında destek ihtiyaçlarına acil çözümler üretiyor.

REFERANSLARIMIZ

PANORAMA ÇÖZÜMLERİ

Panorama ürün grubumuz firmaların üretim aşamasından satış sonrası hizmetlerine kadar uzanan süreç boyunca operasyonlarının entegre ve hızlı bir şekilde ilerlemesi için çözümler sunuyor. Yerinde AR&GE merkezimizde teknolojik gelişmeleri takip ederek her geçen gün kendimizi geliştiriyoruz. Çözümlerimizin farklı sektörel ihtiyaçları karşılayabilecek düzeyde şekillendirip, müşterilerimizin dijitalleşme süreçlerine en etkin şekilde destek oluyoruz.

Merhaba
İlginiz için teşekkür ederiz.
Yardımcı olmak için talebiniz hakkında bilgi alabilir miyim?