Çoklu Kanal Satış Yönetimi

Farklı satış kanallarınızı ve satış iş ortaklarınızı tek sistem üzerinde yönetin.
Satış otomasyonu gücünüzü artırın.

Demo talebi ve ayrıntılı bilgi için bizimle iletişime geçin.

 

EnRoute – Çoklu Kanal Satış Yönetimi

Farklı satış kanallarına sahip firmaların, tek sistem üzerinden iş ortaklarının bilgilerini, satış rakamlarını görebilmelerini ve yönetebilmelerini sağlayan EnRoute, bir satış gücü otomasyonu olarak da firmalara çözüm sunuyor.

EnRoute, perakende satış noktalarındaki satış koşullarının, ana firmanın üst yönetimince denetlenebilmesi, tüm satış noktaları verilerine hakim olunabilmesi, mevcut verilerden gerekli analizler ve değerlendirmelerin yapılarak sağlıklı yönetsel kararlara ulaşılabilmesi gibi çok geniş kapsamda kullanıcı firmalara fayda sağlıyor.

Fonksiyonları Nelerdir?

Satış süreçlerini farklı kanallardan yürüten firmalar için kontrol ve sürecin yönetimi oldukça zor. Kanalların satış durumu, verilerin toplanması ve analiz edilerek fayda sağlayacak bilgiler elde edilmesi gerekiyor. EnRoute için ana firmada, iş ortaklarında ve mobil ekiplerinde kullanılmak üzere çeşitli fonksiyonlar geliştirilmiştir. Bu fonksiyonlar sayesinde, ana firmanın çoklu satış kanal ve satış gücü yönetimi ve farklı süreçleri için gerekli operasyon ve bilgi akışı sağlanıyor.

Satış Gücü Otomasyonu

Faydaları Nelerdir?

Farklı kullanım alanları için farklı faydalar sunan EnRoute, çoklu satış kanalı yönetimi konusunda, firmaların tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. Mobil satış ekiplerinin ve satış kanallarının kolay yönetilebilmesini sağlıyor.

Detay Özellikler

Birçok yeteneğe sahip olan EnRoute, detayda da size fayda sağlayacak birçok özelliğe sahip. Özellikle uyarlanabilir yapısı ve farklı modülleri ile ihtiyacınız olan çözümü size sunuyor.

Doküman Merkezi

EnRoute hakkında daha fazla bilgi edinmek için tıklayınız.

Modüller

AssetTracker

AssetTracker demirbaşların takibinde barkodun yanı sıra son yıllarda kullanımı hızlıca artan IoT ekipmanlarını da destekliyor. Sıcaklık, hareket, GPS, nem vb. sensörler ile donatılmış IoT ekipmanları GSM altyapısı ya da iBeacon iletişim yöntemleri ile canlı demirbaş takibi ekranından demirbaşa ait tüm detayları izleyebilirsiniz.

AssistedSales, temel olarak tablet veya akıllı telefon üzerinden ürünle ilgili tüm bilgilere anında ulaşmanızı ve müşterinize hızlı bilgi verebilmenizi sağlıyor. Ayrıca AssistedSales ile müşterinize tablet ya da akıllı telefondan ürünle ilgili bilgileri ve iskonto hesaplama aracı ile ürünün indirim bilgisini anında verebilir, online stok kontrolü yapıp ürün bulunurluğu bilgisini müşterinizi bekletmeden paylaşabilir ve tahsilat, teslimat bilgi girişlerini o anda yapabilirsiniz.

İş zekası aracı olarak geliştirilen BusinessAnalytics modülü ile tüm satış dağıtım süreçlerinizi daha etkili şekilde yönetebilirsiniz. Tüm satış, dağıtım, finans ve lojistik süreçleri ile ilgili dataları bir arada görebilmenizi sağlayan Business Analytics, gelişmiş raporlama yeteneği ile de tüm bu verileri analiz edebilmenizi sağlıyor.

CommercePortal ile B2B ve B2C kanallarınızdaki online satış süreçlerinizin yanında, sipariş, sevkiyat ve tahsilat süreçlerinizi de kolaylıkla yönetebilirsiniz. CommercePortal hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Ürün dağıtımı yapan personele özel ilk uygulama olan DeliveryMan, ürün teslimatı sırasında yapılan tüm işlemleri, Android destekli tablet ya da akıllı telefonlar üzerinden gerçekleştirmenizi sağlıyor. Dağıtım personelinin izlenebilmesi, doğru malları doğru müşteriye teslim edip etmediği bilgilerinin kontrolünün yanı sıra DeliveryMan, teslimat personeline sipariş değişikliklerinde yeni irsaliye ya da fatura hazırlama ve tahsilat yapabilme imkanı sağlıyor. Ayrıca DeliveryMan sayesinde sahada parçalı teslimat yapma imkanı da bulunuyor.

Yoğun rekabet koşulları arasında öne çıkmak için hızlı analizler yaparak doğru kararlar almanız gerekiyor. ExecutiveCockpit de bu amaçla üst düzey yöneticilere yönelik geliştirdiğimiz raporlama ve izleme aracıdır. ExecutiveCocpit modülü sayesinde en çok satış yapan distribütörlerinizi ve bölge bazındaki satış verilerini görebilir, yıl içindeki aylık satış trendinizi takip edebilirsiniz. Ayrıca aynı ekranda açılabilen birden fazla grafik sayesinde satış eğrinizi önceki dönemlerle kıyaslayarak değerlendirebilirsiniz.

Merkez ofisten saha ekiplerinizi takip edebilmenizin ötesinde FieldAgent online görsel satış takibi, raporlama, ziyaret, rota takibi, satış temsilcilerinize online mesaj gönderme, görev atama, müşteri özelinde not bırakabilme, harita ile takip edebilme ve sahadan esnek formlar ile bilgi toplayabilme gibi işlevleri gerçekleştirebilirsiniz.

Temel görevi EnRoute ile satış yapan firmaların ön muhasebe, maliyet ve gider hesaplamalarını yürütmek olan FinanceSuit ile distribütör, bayi ve toptancı gibi satış kanallarının tüm ön muhasebe; çek, senet, kredi kartı, kasa, banka işlemlerini EnRoute alt yapısına entegre bir şekilde yönetebilirsiniz.

Bir tahminleme modülü olan FortuneTeller, satış verilerinizi analiz ederek mevcut durum analinizi görebilmenizi sağlayarak ileriye dönük stratejik kararlar almanıza yardımcı olur.

FundManager modülü sayesinde dağıtım kanallarınızı planlayabilir, yönetebilirsiniz. Satış noktalarında indirim, pazarlama gibi faaliyetleri gözlemleyerek detaylı veri bilgisine sahip olabilirsiniz.

Mobil ödeme uygulaması olan PayMO, size müşterileriniz ile güvenilir bir alışveriş süreci sunar. Ücretsiz üyelik ve tek link ile tahsilat imkanı, sanal pos ile donanım yatırımı yapmadan mobil ödeme sürecinizi yönetebilirsiniz. PayMO, uzaktan tahsilat özelliği ile tahsilat ziyaret maliyetlerinizi azaltır ve zamandan tasarruf etmenizi sağlar. PayMO hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

EnRoute veritabanına bağlı olarak tüm yazar kasa işlemlerinizi POSExtentions üzerinden yapabilirsiniz. POSExtentions; tek ekranda satış yapabilme, barkod okuyucu kullanabilme, tanımlı müşteri kartları arasında arama yapabilme, yeni müşteri kaydı oluşturabilme, ürün, stok ve depo sorgulama, tahsilat işlemleri girişi, parçalı tahsilat desteği, farklı komisyon oranları ile satış yapabilme, servis, teslimat tarihleri giriş imkanı sağlıyor.

RePlenishmentAdvisor, satış kanalınız için en uygun stok seviyelerini çeşitli algoritmalar kullanarak hesaplayan ve elektronik satın alma siparişi önerileri sunan bir tedarik zinciri modülüdür. Modül ile stok seviyenizi optimum seviyede tutarak sipariş süreçlerinizin sorunsuz ilerlemesini sağlayabilirsiniz.

Sistem entegratörleriyle geliştirilen dağıtım ve rota planlama çözümünü hizmete sunan EnRoute, RoutePerfect ile sahada az zamanda daha fazla dağıtım yapmanızı sağlıyor. Otomatik araç yükleme fonksiyonu sayesinde, siparişlerin dağıtım araçlarına optimum şekilde yükleme ve dağıtım planını yapabilirsiniz. Satış temsilcisinin rotalarını da optimize etme özelliğine sahip RoutePerfect ile ürünlerin dağıtımında hacim, sipariş sayısı, araç sayısı gibi kriterleri girerek en uygun rotayı belirleyebilirsiniz.

Satışlarınızı arttırmaya odaklı olan SalesCoach satış temsilcilerine ziyaretleri sırasında sesli olarak veya ekran bildirimi ile bilgi verir. Satış temsilcilerini anlık olarak yönlendiren SalesCoach analizlerini big data ile gerçekleştirir. SalesCoach ziyaret özelinde sağladığı bilgiler sayesinde satışlarınızı arttırmanızı sağlar. SalesCoach hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.