1987 yılında kurulan ve 35 ülkede hizmet veren Omega Pharma, Türkiye’de de 2009’dan bu yana Dermokozmetik, Zayıflama, Bitlenme, El ve Ayak Sağlığı, Depilasyon, Deodorant, Gebelik ve Ovülasyon Testi gibi alanlarda faaliyet gösteriyor.
Sektörde bilinen birçok markaya sahip firma, satış ve dağıtım ağını artık EnRoute ile yönetiyor. Proje kapsamında 12 distribütör ve 45 temsilci EnRoute ile merkez ile iletişimi sağlayarak, operasyonu hızlı ve hatasız şekilde yönetiyorlar.
Proje ile hedeflenen temel faydalar;
-
Web tabanlı bir sistem olduğu için satış ve stok bilgilerine anlık ve internetin olduğu her yerden erişebilme
-
Dağıtımda tüm ürünlerin doğru takip edilebilmesi
-
Mağaza içi aktivite kazanımlarının ölçülebilir olması
-
Müşteri analizlerinin yapılabilmesi