Univera Logo





Sütaş da Sahada Panorama Avantajlarını Yaşayan Firmalardan...

2010 yılında Panorama “Elektronik Sipariş Modülü” ile başlayan Sütaş&Univera işbirliği sonrasında Sütaş Ticari Pazarlama departmanının yönetimindeki merch ekipleri tarafından kullanılan Quest Projesi ile devam etti. Bu iki başarılı projenin ardından “Monodistribütör Yönetimi Projesi” hayata geçirildi.

Projede; rekabette önde olma ve doğru kararlar alabilmek için önemli noktalar; detaylı analizler ve anlık/hızlı bilgileri toplamaktı.
 

 

 


Buna göre ihtiyaçlar aşağıdaki gibi belirlendi

  • Satış noktalarının belirlenmesi ve sınıflandırılması

  • Satış bilgilerinin anlık olarak alınabilmesi

  • Ticari Pazarlama aktivitelerinin sahaya doğru yansıması

  • Soğutucuların satış noktası bazında takibi

Tüm bu ihtiyaçlar, “Monodistribütör Yönetim Projesi” ile karşılandı ve kanal/saha satış süreçleri izlenebilir hale geldi.

Şu anda proje kapsamında, sahada 750 araç fatura kesiyor, 15 Müdür ve 50 Yönetici şu anda sahadan anlık ve doğru bilgi alabiliyor ve satışa ilişkin doğru kararlar veriyor.

14. Mobil Teknolojiler Günü’nde konuşmacı olarak yer alan Sütaş İş Çözümleri ve Destek Müdürü Fatih Göçmen: “Univera ile 2010 yılında kesişen yollarımız, bugün büyük bir iş birliğine dönüşmüş durumda. Bu projeyi yaparken de bize verdikleri destek ve projeyi başarılı kılan yönlendirmeleri için tüm Univera ekibine teşekkür ediyorum” diyerek projeden memnuniyetini dile getirdi. Ayrıca yakın zamanda, EnRoute modüllerinden FieldAgent’i kullanarak, saha ekibinin çalışma verimliliğini saha yöneticileri aracılığıyla ölçmeyi planladıklarını da konuşmasında dile getirdi.

 

*Fatih Göçmen’in 14. Mobil Teknolojiler Günü videosunu buradan izleyebilirsiniz.  

Merhaba
İlginiz için teşekkür ederiz.
Yardımcı olmak için talebiniz hakkında bilgi alabilir miyim?