Uzun yıllardır kullandığımız logomuzdan çok uzaklaşmadan yapılan değişiklik, yaşlanmadan sürekli gelişerek ilerlediğimizin mesajı niteliğinde. Logonun tipografisindeki kalınlaşma güçlenmeyi simgelerken, renklerindeki sadeleşme ve özellikle kırmızı rengin kullanılması da enerjiyi ve yenilenmeyi ifade ediyor.
Sektörel anlamda kendimizi sürekli gelişime açık tutuyor ve birçok sektöre her geçen gün daha fazla çözüm sunuyoruz. Kurumsal anlamda gelen değişiklik aslında birçok yeniliğin habercisi. Gün geçtikçe ekibimiz büyüyor, çözümlerimizin kullanıldığı alanlar da genişliyor. Çok dikey ve dar bir alan için kullanılan çözümlerimiz artık firmaların satış, lojistik ve servis gibi farklı süreçlerinin tümünü kapsıyor. Bu nedenle her zaman “daha yeni, daha güçlü” olmak için çalışıyoruz.
Logo değişikliğinin yanısıra bu yıl ürün portföyümüze eklediğimiz ve ana platformları Panorama’ya satış sonrası servisler, kurumsal sosyal ağ ve e-ticaret gibi yetenekler getiren üç çözümümüz ile kurumların dijital dönüşüm yolculuklarında daha güçlü olmalarını sağlıyoruz.
Panorama Projelerinin kapsamını genişletip firmaların dijital dönüşümüne destek olacak Satış Sonrası Hizmet Yönetimi CallDesk ve e-ticaret modülü E-Commerce ile güçleniyoruz. Yıllardır edindiğimiz tecrübe, yeni teknolojiler ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiğimiz çözümlerimize eklenen bu yenilikler ile daha fazla iş sürecinde dijital dönüşüme olanak sağlıyoruz.
Türkiye’de bir ilk olan Kurumsal Sosyal Ağ Panorama Social ise son zamanlarda dijitalleşen sosyal hayatın iş dünyasına uyarlanmış hali. Çalışanlar için keyifli bir ortam sunan Panorama Social, aynı zamanda farklı lokasyonlarda çalışan kişileri tek bir platformda bir araya getiriyor. İş listesi, etkinlik yönetimi, mesajlaşma, foto/video paylaşma, iş grupları oluşturma gibi birçok özelliğe sahip Panorama Social, çalışan motivasyonu ve iş birliğini arttırmaya yönelik çalışmalar için uygun bir platform.
Tüm bu çözümlerle gün geçtikçe artan bilgi ve tecrübemiz bizi her zaman daha yeni ve daha güçlü kılıyor.