Bağımsız araştırma ve danışmanlık kuruluşu Promotion Optimization Institute (POI), her yıl küresel tüketim malları perakende satış yürütme pazarına ilişkin gelişmeleri ve trendleri ortaya koyan ‘Retail Sales Execution’ raporunu yayınladı. Bütünleşik finans sağlayıcısı Param’ın bünyesine kattığı satış, servis ve lojistik iş süreçlerini dijitalleştiren Univera, üst üste yedinci kez raporda yer aldı. Rapora göre son 3 yılda perakende sektörü önemli ölçüde değişti. Tüketici davranışları pandemi öncesindeki alışkanlıklarına tam olarak geri dönmedi. Yeni dönemde tutarlı bir kullanıcı deneyimine duyulan ihtiyaç her zamankinden daha çok arttı. ‘Retail Sales Execution’ raporu, üreticilerin perakende satış noktalarındaki uygulamalarının, FMCG üreticileri ve perakendecileri için önceliği olmaya devam ettiğini ortaya koyuyor. ‘Retail Sales Execution’ raporunda dünyanın önde gelen 13 teknoloji şirketinin perakende satış alanındaki çözümleri farklı kategorilerde değerlendirildi. Alanında en iyilerin belirlendiği raporda Univera, Panorama’nın son sürümü P8 ile coaching, desktop UX, internal collaboration ve omnichannel engagement kategorilerinde önerilen şirket oldu.
Univera ile satış, servis ve lojistik süreçler tek bir platformdan yönetiliyor
Üretim tesisinden depoya, mobil satış ve servise kadar müşteri ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirilen Panorama ürün ailesinin, 6 çözüm ve 30'un üzerinde alt modülden oluştuğunu söyleyen Univera İş Birimi Müdürü Ömür Yesügay, “Param ekosistemi altında, tüm finansal ürün ve hizmetleri iş ortaklarımız için daha erişilebilir ve kullanışlı hale getiriliyoruz. Finansal hizmetlerin ürün ve platformlara entegrasyonuna uçtan uca eşlik ediyoruz. Univera ile iş ortaklarımızın satış, servis ve lojistik süreçlerini tek bir platformdan yönetebilmelerini sağlıyoruz. Univera'nın çok kanallı satış yönetimi çözümü olan Panorama EnRoute, birden fazla satış kanalına sahip şirketlere, iş ortaklarının bilgilerini ve satış rakamlarını tek bir sistem üzerinden görüntülemelerini ve yönetmelerini sağlayan kapsamlı bir çözüm sunuyor. Panorama Quest ise görüntü tanıma özellikleriyle saha temsilcilerinin stok kontrollerini yapmasına ve görüntüye dayalı sipariş oluşturulmasına olanak sağlıyor. Bundan sonraki süreçte de geliştireceğimiz inovatif çözümlerle dünyada ve Türkiye’de ilkleri gerçekleştirmeye devam edeceğiz” dedi.