Univera Logo





Univera Perakende Günleri 2017’de

Univera, Yerinde Ar-Ge merkezi ile farklı sektörler için olduğu gibi perakende sektörünün de ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştiriyor. Teknolojinin hızlı gelişimi perakende sektöründe de birçok yeniliği zorunlu hale getiriyor. Univera da sürekli geliştirdiği çözüm platformu Panorama üzerinde çalışan ürünleri ile perakende için önemli olan süreçleri yönetiyor. Depo yönetimi, sevkiyat planlama, denetim, mağaza içi aktivite, mağaza içi online satış, online stok kontrolü, e-ticaret, satış sonrası hizmetler gibi birçok konuda çözüm sunan Univera, perakende sektöründe hizmet veren firmaların da dijitalleşme süreçlerine destek oluyor.

Univera Genel Müdürü Cüneyt Ersin, “Nihai müşteri ile temasta olan perakendecilerin tüketici isteklerine göre operasyonlarını düzenlemeleri çok önemli. Univera olarak biz de  en yeni çözümlerimizden olan CallDesk ve CommercePortal sayesinde perakendecilerin son tüketicinin istediği dinamik yapıya sahip olmalarını sağlıyoruz. CallDesk ile satış sonrası hizmet yönetiminde tam otomasyon sağlayabiliyoruz. Çoklu kanal satış yönetimi çözümü olan EnRoute’un ek modülü olarak geliştirdiğimiz e-ticaret alanında çözüm sunan CommercePortal ile perakendelerin  online satış süreçlerini kolaylıkla yönetebilmelerini sağlıyoruz. Perakende Günleri’nde mevcut projelerimizin işleyişini ve sektöre dair deneyimlerimizi hem perakendeciler hem de ziyaretçilerimiz ile  paylaşacak olmaktan mutluyuz” dedi.  

 

Merhaba
İlginiz için teşekkür ederiz.
Yardımcı olmak için talebiniz hakkında bilgi alabilir miyim?