Univera Logo





FieldAgent ile Saha Süreçlerini Geliştiren Merkezi Yönetim

Geniş dağıtım ve saha operasyonları olan şirketler için mobil süreçlerin takibi sistemli bir yapıyı zorunlu kılıyor. Fiziksel mesafelerin düzensiz bilgi akışına veya verimsiz iş süreçlerine neden olmasını engellemenin en yalın yolu dijitalleşme ile mümkün. Bu konuda merkezi yönetimin hakimiyetini artıran EnRoute çoklu kanal satış yönetimi çözümümüzün modülü olan FieldAgent ile tanışın. Merkez ofisten saha ekiplerinizi takip edebilmenizin ötesinde FieldAgent online görsel satış takibi, raporlama, ziyaret, rota takibi, satış temsilcilerinize online mesaj gönderme, görev atama, müşteri özelinde not bırakabilme, harita ile takip edebilme ve sahadan esnek formlar ile bilgi toplayabilme gibi işlevleri gerçekleştirin. FieldAgent saha süreçlerini optimize yönetmeniz için gerekli tüm donanımlara sahiptir.


Tam Hakimiyet, Anlık Kontrol

FieldAgent modülü saha ile olan iletişiminizi arttırken, satış temsilcilerine yapılan yönlendirmeler ile verimliliğin artmasını sağlıyor. Müşteri özelinde ileteceğiniz notlar veya sahadan esnek formlar ile toplayacağınız bilgiler yönetim hakimiyetinizi arttırıyor. Merkez ofisten sahaya dair süreçleri dijitalde takip ederek, müşteri memnuniyetini arttırmaya yardım ediyor. Ayrıca, satış yöneticilerinin ekiplerinin rotalarını düzenlemesine ve harita üzerinden anlık takip edilmesine imkan sunuyor. Operasyonel anlamda iyileşme sağlayan FieldAgent gelişmiş raporlama aracı ile de stratejik kararlarınıza rehber oluyor.

  • Rota seçme ve planlama
  • Görsel raporlama
  • Harita üzerinden anlık takip
  • Online mesajlaşma
  • Online iş emri atama
  • Müşteri notu iletme
  • Parametrik sipariş toplama
  • Saha kontrol formları
  • Demirbaş işlemleri
  • Son işlemler takibi

İLETİŞİM FORMU












Kişisel Verilerin Korunma Kanunu Aydınlatma Metnini okudum. Buna göre üyeliğimin oluşturulmasını kabul ediyorum.
Rıza Metninde geçen koşullarda verilerimin Univera ve Univis Şirketleri tarafından saklanmasına ve Rıza Metnindeki durumlarda iletişim kurulmasına izin veriyorum.
Merhaba
İlginiz için teşekkür ederiz.
Yardımcı olmak için talebiniz hakkında bilgi alabilir miyim?