Univera Logo





Yeni Nesil İletişim

İletişim, teknolojinin hızlı bir şekilde geliştirdiği konulardan biri olarak üst sıralarda karşımıza çıkıyor. Günlük hayatta etkisini arttırmaya devam eden sosyal medya özellikle iş hayatına adım atmaya başlayan Z kuşağı tarafından etkin bir şekilde kullanılıyor. Sosyal medya gibi iletişim araçlarını iş hayatına uyarlayan yeni araçlar şirketlerin iç iletişimini daha interaktif ve yalın bir şekilde sürdürmesini sağlıyor ve geleceği şekillendiriyor. Dijitalleşme ile birlikte iletişim ağını çağa uyumlu hale getiren şirketler iletişim yapısında engelleri ortadan kaldırırken iş süreçlerinin daha verimli olmasını ve çalışanlar arası etkileşiminin arttırılmasını sağlıyor.

Kurumsal sosyal ağ uygulamaları hakkında yapılan araştımaya göre; ağın en üst düzeyde fayda sağlaması için çözümün güvenlik, uyarlama, kullanıcılar arası bağlantı sağlayabilme, çok yönlülük gibi özellikleri barındırması gerektirdiğini gösteriyor. ( * ) Bu noktada ise uzun yıllara dayanan tecrübesi ile Panorama Dünyası’nın Kurumsal Sosyal Ağ Uygulaması Social, şirket içi etkileşimi ve iş birliğinizi en üst seviyeye çıkarma, günlük çalışan aktivitelerin daha interaktif ve yalın şekilde yapabilme, farklı lokasyonlarda çalışan personelinizi dijital ortamda tek çatı altında toplama imkanı sunuyor..


İş Hayatınızdaki Sosyal Ağ

İş odaklı kurumsal sosyal ağ Social, farklı lokasyonlardaki çalışanlarınızı ve iş ortaklarınız arasındaki iletişimi tek bir kanal üzerinde birleştiriyor. İş çözümleri ve Panorama ile entegre şekilde çalışabilen Social ile tüm gelişmelerin interaktif bir şekilde takip edilmesini sağlayabilirsiniz. Doküman paylaşımında format sınırlaması bulunmayan Social, size bilginin hızlı ve kolay bir şekilde güncel tutulduğu bir ortam sunuyor.

Fiziksel uzaklıkları ortadan kaldıran Social, ofis, saha gibi farklı lokasyonlardaki çalışanları ve süreçleri dijital ortamda birleştirip, çalışanların kendilerinden uzaktaki bölgelerdeki iş süreçleri ile ilgili bilgi almasını sağlıyor. İnsan Kaynakları, yönetim veya belli bir departman özelinde de kullanabilen Social, bilginin esnek ve hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlayarak karar alma süreçlerini kolaylaştırıyor. Aynı zamanda kurum kültürünün yayılması ve yeni personelin kolay adapte olmasını sağlıyor.


Social’ın Zengin Dünyası

Social bir sosyal medya aracında yapabileceklerinizin yanı sıra bireysel veya takım çalışmalarınızı takip etmenizi sağlar. Social üzerinde iş listeleri oluşturabilir görev ataması yapabilirsiniz, tamamlanan veya güncellenen adımlar hakkında anlık bildirimler alabilirsiniz. Tüm kullanıcılarla veya departman/proje özelinde oluşturacağınız belli gruplar içerisinde istediğiniz formatta dokümanı, raporu paylaşarak bilginin her zaman güncel olmasını sağlayabilirsiniz. Saha ve ofis çalışanları arasındaki etkileşimi ve bilgi akışını daha etkili bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Social ile kurum içi etkinlikleri, toplantıları planlayabilir, katılımcıları yönetebilirsiniz. Oluşturacağınız etkinlikler hakkında görsel bilgiler ile birlikte konum paylaşımı da yapabilirsiniz. Etkinliğiniz veya başka bir konu hakkında çalışanların fikrini almak istiyorsanız bunu Social’ın anket özelliği ile kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir, fikir alışverişi ile çalışan motivasyonunu arttırabilirsiniz.

Kurumsal aidiyeti güçlendiren Social, bireysel kullanım için de avantajlar sunuyor. Anlık olarak istediğiniz grup veya kişi ile çevrimiçi mesajlaşabilir, içerik paylaşımında etiket (#), bahsetme (@) gibi özellikler ile bilginin doğru kişiye ulaştığına emin olabilirsiniz.

Tüm bu kullanım alanları için birden fazla araç kullanılması iletişimin ağır ve verimsiz olmasına neden oluyor. Günümüzde başarının kilit noktalarının başında gelen kurum içi iletişimi, Social ile tek dijital kanal üzerinde yöneterek yeni nesile ve çağın gerekliliklerine uyum sağlayabilirsiniz.


Panorama Entegrasyonu

Panorama Çözümleri ile uyumluluk

Kolay Başlangıç

Panorama'da tanımlı tüm çalışanlarınızın Social profillerini kolayca oluşturabilirsiniz.

Kurum İçi Etkileşim

Birbirinden farklı lokasyonlarda görevli çalışanlarınızın etkileşimini artırabilirsiniz.

İş Akış Takibi

Panorama'da tanımladığınız iş akış bildirimlerini, Social üzerinden ilgili kişiye gönderebilirsiniz.

Mobil Kullanım

Panorama Mobil kullanıcılarının ziyaret özet bilgilerini grubu içerisinde otomatik paylaşabilirsiniz.

Grup&Belge Paylaşımı

Proje ve departmanlarınıza ait gruplar kurabilir, bilgi ve doküman paylaşımlarınızı güncel tutabilirsiniz.

 

Social ile ilgili detaylı bilgi için buraya ürün broşürünü indirmek için buraya tıklayınız.

İLETİŞİM FORMU












Kişisel Verilerin Korunma Kanunu Aydınlatma Metnini okudum. Buna göre üyeliğimin oluşturulmasını kabul ediyorum.
Rıza Metninde geçen koşullarda verilerimin Univera ve Univis Şirketleri tarafından saklanmasına ve Rıza Metnindeki durumlarda iletişim kurulmasına izin veriyorum.
Hızlı İletişim